Selasa, 24 Januari 2012

Halal ke tak.....



Assalam...kali nih aku nak share dengan korang something..pernah terfikir tak kalau nak buat event dekat hotel atau resort,tempat tu ade ke tak sjil HALAL?

Hehe...mungkn ade yang pernah fikir,mungkin ade yang tak pernah ambil tau pon..aku salah sorang yang tak pernah nak amik tahu..asalkan hotel atau resort,main bedal je..haha..nasiblah ade orang tegur aku..

So,kalau sape2 yang nak buat ape ape event dekat hotel atau resort,baik cek dulu yer..and for this time,aku nak highlight hotel and resort yang dalam area selangor je..korang boleh cek dekat link bawah nih...selamat menjamu selera..^_^

Senarai Hotel dan Resort Selangor Yang mendapat Sijil Halal malaysia (JAKIM)

Kalau barang macam mane lak?Haa..nih satu hal lagi..kalau korang perasan,ade jer barang yang logo Halalnyer lain lain..Betul tak?Bende bende macam nih pon boleh jadi keliru kepade pengguna Islam gak...takpe...kalau logo Halal Malaysia,korang mesti da familiar kan..kalau logo Halal negara luar macam mane lak?Hah,nih aku bagi link die....

Senarai Badan Islam yang Diiktiraf 2011


OK,da cek?hehe..Selamat beramal yer....

Tiada ulasan: